Hemmagjorda barnböcker

Nyligen visade jag i min bokblogg ett exempel på en bok jag gjort som liten – och som jag alltså väljer att kalla en barnbok. Idag fotade jag lite fler charmiga exempel som jag hittat i källaren hos mamma och pappa. Den här gången visar jag i tidig ålder (årskurs 1-3) prov på att tycka om poesi kan man säga.

Inga kommentarer på att jag skrev en dikt om fylla vid åtta års ålder, se nedan (vilket jag faktiskt bloggat förut om men då hade den ett annat innehåll).

Om jessicaosv

Copywriter, skribent, litteraturvetar-student, stockholmare, poet, bokoholist, pratig och tänker alldeles för mycket.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hemmagjorda barnböcker

  1. Stephanie skriver:

    Haha! Du var lika rolig som barn, kan man säga alltså!

Kommentera

